watch sexy videos at nza-vids!
Cerita Blue
Cerita Basah
Kisah Seks Melayu
Cerita Lucah
Kisah Lucah


Kisah Kedua Ibu Burik Anak Rintik

Kisah Kedua Ibu Burik Anak Rintik

Ketiadaan Intan membuatkan aku kesunyian. Tiga bulan pertama surat Intan sering menjengukku bersama sisipan gambar-gambar bogelnya sedang beraksi sendirian atau dengan teman sebiliknya (perempuan juga), buat bekal "masturbate" katanya didalam suratnya. Selepas tiga bulan aku tiada lagi menerima khabar berita dari Intan, mungkinkah dia telah melupakanku ? Aku tertanya-tanya. Akhirnya aku memberanikan diri pergi kerumah ibu Intan, yang sebelum ini telah ku kenali kerana sering berjumpa dengan In.. Puan Maria , ibu Intan berusia +-38 tahun, seorang janda muda yang masih mengancam…bertubuh agak gempal dan berwajah iras2 Intan…..masih boleh pakai punya.


Jam kira2 pukul 6.00 petang aku tiba dirumah Pn. Maria, aku lega kerana kelihatan keretanya berada di rumah… Kerana pintu pagar tak berkunci, aku terus masuk dan mengetuk pintu rumah …. Seketika kemudian, pintu di buka dan Pn Maria menjenguk.. "Hi Auntie, apa khabar" tegurku. " Baik, masuklah" pelawanya. Akupun terus masuk sementara Pn Maria menutup pintu … "Duduklah " pelawanya. "Ooh. Thanks, ujarku agak gementar kerana aku agak terpesona memerhatikan keanggunan tubuhnya yang menggiurkan. Pn Maria ketika itu memakai T'Shirt tanpa lengan dan berseluar paras lutut berwarna pink.


"Auntie tengah buat apa tadi" aku memulakan perbualan . "Relax2 sambil menonton CD, boringlah sorang2, kalau ada teman boleh gak berbual2" katanya. Intan tak ada talipon Auntie ke ? Tanyaku lagi. "Tak..sibuk agaknya, katanya lagi. "Ngapa rindu ke!" Sambungnya. Aku hanya tersenyum sumbing. "Rindu ke gian " tambahnya. Aku agak kaget. " Alah tak usah nak soroklah, auntie tau apa yang kamu berdua selalu buat" katanya lagi. Aku semakin tergamam dengan kata-kata Pn Maria. Melihatkan aku diam, Pn Maria berkata lagi "Alah relaklah, jangan risau, Auntie tak marah, tapi pandai2lah jangan sampai tertelan belon.


Sepanjang perbualan kami Pn Maria sedikit sebanyak mula menunjuk reaksi yang agak membakar nafsuku…. Kakinya disilangkan, membuatkan seluar pendeknya tersingkap dan menampak sedikit rekahan dicelah pehanya ..yang pasti dia tidak memakai seluar dalam…. Aku lega kerana Pn Maria tidak marah padaku malah tersenyum dan merenungku secara mengoda…Aku melarikan pandanganku seketika. "Ngapa…takut " Ujarnya. " Taklah..ujarku agak gementar. "Kenapa Auntie pandang saya macamtu…saya rasa lainlah…ujarku. "Lain macamana ..stim ke!" dia terus mengoda. Tiba2 Pn Maria bangun dan duduk disebelahku. " Janganlah panggil Auntie, panggil aje Ma, I pun bukan tua sangat, baru 38…ok..I wanna having fun with u " katanya lagi. Aku memandang wajahnya dalam2..dan mula memberanikan diriku. "Auntie serius ke nie, oopps sorry Ma… " kataku. " tentulah katanya agak manja. "Kalau u rasa I ni dah tua, bayangkan I ni Intan, buatlah apa saja yang u nak.." Ma terus terusan merayu. "Taklah, sapa kata Ma tua…sebenarnya sejak pertamakali I kenal Ma, I dah tertarik tapi takkan I nak cakap, kan I selalu dengan Intan "kataku


Secara sepontan aku merapatkan bibirku kebibir Maria, sambil memeluknya erat, agak lama aku mengucupnya sehinggakan Maria agak meronta kelemasan. Sementara itu tanganku menanggalkan bajunya dan tersembullah buah dada yang begitu menggiurkan, apalagi aku pun terus meramas dan membelainya, sambil bibirku terus terus menyedut dibelakang telinga, tengkuk dan seluruh kawasan leher Maria. Nafas maria agak terengah engah. Maria juga tidak mengalah , tangan nya yang meraba raba singah dicelah kelangkangku dan mengusap -usap. Zakarku yang telah sememangnya keras mencanak terasa di urut2. Aku kemudian merebahkan Maria ke Sofa sambil bibir kami. Perlahan aku melorotkan seluar Maria dan menanggalkannya. Dan terteralah celahan yang amat ku gemari itu. Aku kemudian terus menyembamkan mukaku kearah burit Maria, kucium dan ku jilat dan kusedut . Maria mengeliat keasyikan. "Z (nama panggilanku) ..I nak u punya " kata Maria sambil merengek.


Aku pun bangun dan di ikuti olih Maria, dengan rakusnya dia menanggalkan pakaian ku dan bila tiba dicelah kelengkangku di terus memegang zakarku dan menjilat2 dan menghisap …..Oohh yeessss…nikmatnya aku merasakan belaian dari Maria yang begitu berpengalaman itu. Setelah agak lama mengerjakan zakarku aku membangunkan Maria. Memeluk nya sambil berdiri, ku gomol2 Maria erat2, Zakarku terasa hangat menyentuh permukaan burit Maria. Tiba2 sebelah tangan Maria memegang punggungku dan menariknya rapat dan "Blesss…." zakarku menerjah masuk kedalam burit Maria. "Oooooooohhhhh.. Yesssssss….Maria mendengus panjang dan mulutnya separuh terbuka serentak dengan tikaman zakarku kedalam buritnya. "Ohhhhhh….Yessss…Z ... fuck me…Harder ..harder" katanya berulang-ulang. Aku terus menyorong tarik zakarku semakin laju dan laju… Tiba tiba pelukan Maria bertambah erat, aku pasti Maria telah klimax buat kali pertama, begitu erat pelukannya hinggakan aku sukar untuk bergerak….OOOOhhh Yeesss …Im cummingg.. bisiknya…


Setelah pelukannya agak kendur, aku berkata…I belum apa-apa lagi lah Ma, I nak main sampai puas…kataku. Maria tersenyum, dia pun membaringkan dirinya di sofa, sebelah kakinya terjuntai kebawah sementara sebelah lagi di angkat di atas penyandar sofa, lubang buritnya begitu memberahikan menadah dan menunggu kehadiran zakarku, aku pun mengacukan zakarku kearah burit Maria dan memainkannya di situ dan dengan satu kejutan aku menerjahkan zakarku masuk kedalam sampai habis…ketika itu Aawwwwww terdengar jeritan halus Maria dan punggungnya sedikit terangkat. "U nakallah, ujarnya manja. " Biasalah" kataku. Aku terus menekan dan menyorong tarik zakarku seiringan dengan rengekan Maria. "oooooohhh….yyaaaahh…..eeemmmm….sssshh…sedapnya ..ooohhh sedapnya…lagiiii …don’t stop…dan segalanya yang menandakan kenikmatan yang dinikmati olih Maria. Air dicelah kelengkangkang Maria semakin banyak yang keluar,…. Dari pengalamanku kukira sudah 3 x Maria klimaks. Aku juga semakin hampir, kepala zakarku terasa berdenyut, aku mempercepatkan sorong tarikku dan ….oohhhhh yeesssss ….oohhh yesss….dan Cruuttt….crruuuttt….terpancutlah air maniku jauh kedalam burit Maria, serentak dengan itu juga Maria memelukku erat…rupa-rupanya dia juga klimaks buat kali yang keempat OOOhhhhhh yeeesss aaaaaah ooooohhhhhh….. Maria juga mengelepar menahan puncak nikmatnya. Seketika kemudian kami terkapar lesu, aku masih menindih Maria sementar zakarku semakin mengecil didalam buritnya. "Sorry…I terpancut kat dalam" kataku. " Its ok…I like it….u are so great, I love u" katanya.


Aku mengucup bibir Maria perlahan dan Maria membalas manja sambil berbisik '' U tidur sini malam nie, Ok ". Aku tersenyum dan mengangguk kepala, " Malam nie aje ke? Aku mengusik. " Alah U nie..kalau U nak tinggal kat sini pun boleh" katanya sambil mencubit manja. Sambil berehat di sofa, Maria melentukka

Back to posts
Comments:
[2018-07-16 11:38] Davidabuse:

super kamagra opinie forum
<a href="https://www.kamagrajellyk.com/">kamagra</a>
kamagra oral jelly online usa
<a href="https://www.kamagrajellyk.com/">kamagra</a>
kamagra shop erfahrungen 2016

[2018-07-16 08:43] DonnieTex:

Get up tо $ 20,000 per daу with оur рrоgram.
We are а tеаm оf еxреriencеd programmеrs, workеd mоrе than 14 months on this рrogram and now еvеrуthing is ready and evеrything works рerfесtly. The РаyРal system is verу vulnеrаble, insteаd оf nоtifуing thе dеvelоpеrs оf РayРаl аbоut this vulnerаbilitу, we tооk аdvаntаgе оf it. We аctivеlу usе our рrоgram fоr personal еnriсhment, to shоw hugе аmоunts оf monеy оn оur acсounts, wе will not. уou will nоt beliеve until you trу аnd аs it is not in оur interest to рrоvе tо you thаt sоmething is in уоurs. When we rеalizеd that this vulnerаbility сan be usеd massively withоut сonsеquenсes, wе dесidеd tо hеlp thе rest of the реoplе. Wе decidеd nоt to inflatе thе price of this gold рrogrаm and put a vеrу lоw priсе tag, onlу $ 550. In оrdеr fоr this prоgram to be аvailablе tо а lаrgе numbеr оf рeoрlе.
Аll thе detаils оn оur blog: https://www.thrombosisadviser.com/en/_dialogs/external-site/?url=https://www.pinterest.com/pin/690387817853172742/

[2018-07-15 17:56] Haroldexomy:

kamagra oral jelly for sale in usa illinois
<a href="https://www.kamagradax.com/">buy kamagra 100mg</a>
kamagra oral jelly gГјnstig kaufen deutschland
<a href="https://www.kamagradax.com/">buy kamagra 100mg</a>
kamagra oral jelly for sale in usare

[2018-07-15 06:36] Robertmeria:

kamagra store
<a href="https://www.kamagrapos.com/">kamagra 100mg</a>
kamagra 100mg oral jelly suppliers indianapolis indiana
<a href="https://www.kamagrapos.com/">kamagra oral jelly</a>
twoja kamagra pl forum

[2018-07-05 01:19] MatEmpica:

Cialis Mail Achat Orlistat <a href=http://ciali5mg.com>online cialis</a> Buy Tamoxifen In Uk

[2018-06-30 09:26] AllanImpam:

cialis vs levitra side effects
<a href="http://cialispaxl.com/">generic cialis</a>
generic cialis canada customs
<a href="http://cialispaxl.com/">buy generic cialis</a>
cialis 5mg daily use

[2018-06-29 21:34] FloydRut:

kamagra gold 1200din
<a href="http://kamagradyn.com/">kamagra 100mg</a>
kamagra 100 gold upotreba
<a href="http://kamagraonl.com/">kamagra oral jelly</a>
kamagra oral jelly review australia

[2018-06-29 06:03] MatthewPhope:

cialis 5mg tablets reviews
<a href="http://cialisgrudj.com/">generic cialis</a>
walmart drug prices cialis
<a href="http://cialisgrudj.com/">buy generic cialis</a>
do cialis side effects go away

[2018-06-28 17:43] Antonmus:

buy cialis or viagra
<a href="http://cialisgenericsa.com/">cialis generic</a>
dosage for 20mg cialis
<a href="http://cialisgenericsa.com/">cialis generic</a>
levitra vs cialis bagus mana

[2018-06-26 07:24] Antonmus:

cialis eyesight side effects
<a href="http://cialisgenericsa.com/">generic cialis</a>
viagra or cialis price
<a href="http://cialisgenericsa.com/">buy cialis</a>
cialis viagra price comparison

[2018-06-23 16:18] Tracyvargy:

lowest price cialis 5mg
<a href="http://cialisprod.com/">buy cialis</a>
generic cialis best prices
<a href="http://cialisprod.com/">buy cialis</a>
generic cialis best price usa

[2018-06-21 04:31] DanielRhymn:

kamagra oral jelly wirkung bei frauen
<a href="http://kamagradyn.com/">buy kamagra</a>
kamagra 100mg oral jelly suppliers indianapolis
<a href="http://kamagradyn.com/">buy kamagra 100 mg</a>
kamagra gold 100mg sildenafil citrate

[2018-06-20 19:59] JuniorFen:

viagra professional 100 mg reviews
<a href="http://viagrapipls.com/">buy generic viagra online</a>
viagra preço ultrafarma
<a href="http://viagrapipls.com/">buy viagra online</a>
cvs generic viagra prices

[2018-06-20 13:21] Michaelflunc:

cialis generico on line opinioni
<a href="http://justinpro.com/">buy cialis online</a>
merle generic viagra cialis
<a href="http://justinpro.com/">buy cialis online</a>
levitra cialis viagra forum

[2018-06-17 14:38] Jaredorirm:

cialis directions for 20mg tablet
<a href="http://cialisprod.com/">buy generic cialis</a>
cialis soft 20mg
<a href="http://cialisprod.com/">cialis</a>
cialis 5 mg coupon lilly

[2018-06-14 14:42] Ellfell:

Priligy Dapoxetina Precio Mexico <a href=http://tadalaffbuy.com>cialis</a> Real Generic Doryx Internet Over Night Fedex Zincovit Cialis Prezzo 2013

[2018-06-14 08:00] JuniorFen:

viagra generico in farmacia italiana
<a href="http://viagrapipls.com/">buy generic viagra</a>
buy viagra online united states
<a href="http://viagrapipls.com/">buy generic viagra</a>
viagra generic availability teva

[2018-05-10 16:23] Jefferypaw:

kamagra oral jelly customer reviews
kamagra oral jelly for sale in usa
kamagra bestellen nederland
kamagra 100mg soft tabs chewable tablets

[2018-04-16 08:56] LarPooche:

Lasix Order Online Comprar Levitra Contra Reembolso En Espana <a href=http://cheapciali.com>where to buy cialis online safely</a> Propecia Side Effects Temporary

[2017-03-20 05:56] Rais :

Best


Post a comment