Dish Satellite TV - The #1 provider
Cerita Blue
Cerita Basah
Kisah Seks Melayu
Cerita Lucah
Kisah Lucah


Makcik Ku Sayang

Makcik Ku Sayang

Saya ingin berterima kasih kepada webmelayuboleh kerana semua yang terdapat di dalamnya sangat menarik. Sebab itu saya ingin menceritakan kisah yang telah berlaku kepada saya. Semasa umur saya 6 tahun saya tinggal di rumah sewa bersama keluarga saya dan makcik saya yang suaminya sudah meninggal. Pada setiap pagi ibubapa saya akan pergi ke kerja dan kakak saya pula ke sekolah. Adik saya pula tinggal di kampung bersama atuk.

Makcik selalu mandikan saya untuk pergi ke tadika. Diapun sering mandi berbogel dengan saya. Dia banyak memicit bahagian kemaluan saya, meraba-raba seluruh badan saya dan menjolokkan jari ke dalam lubang punggung saya serta menjilatnya. Dia juga mencium-cium dan menjilat mulut dan bahagian kemaluan saya. Dia juga suruh saya berbuat demikian.

Saya selalu muntah tetapi dia suruh saya selalu mengulanginya. Kadang-kadang teteknya pun dia suruh saya picit. Dia juga suruh saya masukkan jari-jari dan tangan saya ke dalam burit dan lubang punggungnya serta menyuruh saya menjilat lendirnya. Kalau saya hendak kencing pada masa itu, dia suruh saya kencing di atas badannya dan begitulah sebaliknya.

Dia suruh saya merahsiakan hal ini. Saya merahsiakan hal ini bukan kerana saya takut atau malu tetapi pada masa itu saya rapat dengannya. Selepas beberapa tahun bapa saya telah membeli rumah baru dan kami sekeluarga pindah ke rumah baru kami. Makcik saya pula balik ke rumah suaminya yang dulu disewakan. Saya telah lupa apa yang berlaku selepas beberapa bulan kemudian.

Apabila saya berumur 18, saya mendapat gred satu dan mendapat tawaran di politeknik berhampiran dengan rumah makcik saya. Pada semester pertama saya tinggal di asrama dan pindah ke rumah mak cik pada semester kedua. Dia gembira dengan kedatangan saya. Dia berkelakuan seperti biasa selama tiga minggu.

Pada satu hari, saya sedang menonton WWF di mana pada masa itu perlawana perempuan sedang berjalan. Saya sudah lama tengok gambar lucah kerana lepas tingkatan lima saya asyik bekerja dan pada semester pertama tidak ada video di sana. Jadi, apabila hanya tengok mereka berpakaian bikini saya sudah ghairah. Tiba-tiba makcik saya duduk berhimpit dengan saya dan meletakkan tangan di atas paha berdekatan dengan kemaluan saya.

Sambil meraba-raba paha dia bertanya bagaimana pelajaran saya. Fikiran saya melayang apabila teringat apa yang berlaku semasa saya berumur 6 tahun. Dia pun tanya sekali lagi soalan yang sama dan saya menjawab o.k. sambil tersenyum. Dari hari itu dia tak pernah kunci bilik atau tandasnya semasa mandi, buang air dan apabila menyalin pakaian. Saya ketuk pintunya dan dia suruh saya masuk terus. Saya sering tengok dia dalam keadaan berbogel atau separuh bogel. Saya agak tercegat pada kali pertamanya tapi dia kata ini adalah perkara biasa.

Selepas beberapa bulan dia berkata takut tidur seorang dan suruh saya tidur bersamanya. Dia selalu tidur berpeluk saya. Saya terfikir untuk membuat seks dengannya tapi pada waktu yang sama saya juga menghormatinya kerana dia makcik saya.

Pada satu malam, Lebih kurang 2.00 pagi, saya terdengar bunyi orang berasmara dan saya menyelinap tengok dan menjumpai makcik saya sedang menonton gambar lucah. Saya pun duduk dari jauh turut menonton gambar itu tanpa pengetahuannya. Apabila dia tutup saya terus lari ke bilik dan berlakon seolah-olah saya sudah tidur. Dia panggil saya beberapa kali tapi saya terus berlakon.

Dia pun terus meraba-raba belakang saya dan tarik keluar seluar getah saya. Saya malu dan tak berbuat apa-apa. Dia tarik seluar dalam separuh dan mula menjilat punggung saya. Saya pun mula stim. Kemudian dia bangunkan saya. Dia kata jangan berlakon, saya tahu kamu sudah terjaga. Dia berkata dia tidak pernah buat seks semenjak suaminya mati dan sekarang nafsunya terlalu tinggi. Saya dengan T-shirt dan seluar dalam tercegat melihat mukanya.

Dia pun mula mencium mulut saya. Saya tidak berbuat apa-apa seketika. Kemudian, saya pun mula menciumnya. Dia pandang saya tersenyum sambil bertanya,"ingat lagi semasa kamu berumur 6 tahun". Saya mendiamkan diri Dan dia sambung mencium saya. Selepas itu, dia membuka baju dan branya dan melihat aku tanpa berbuat apa-apa. Saya pun diam. Dia menarik kepala saya ke arah payudaranya dan saya terus sambung menjilat payudaranya yang semakin tegang dan kembang. Dia hanya meraba-raba badan saya dan berbunyi."mmmm..".

Dia pun buka seluar dan seluar dalamnya dan berdiri. Dia suruh saya menjilat kemaluannya. Saya pun menjilat punggungnya, tempat dia kencing dan buritnya dengan memasukkan lidah ke dalamnya. Dia suruh saya buka seluar dalam dan pusing tunjukkan punggung kepadanya. Saya pun berbuat demikian dan dia menjilat-jilat punggung aku dan memasukkan jari ke dalam lubang punggung aku. Kemudian dia terus sambung dan menjilat batang serta kote saya.

Saya terasa sangat ghairah kerana ini adalah kali pertama. Kemudian dia baring atas katil dan saya terus jilat teteknya dan ketiaknya. Kemudian dia suruh saya menbuat gaya 69. Saya menjilat buritnya dan dia menjilat batang aku. Saya merasa susah menjilat buritnya kerana tak boleh tahan cara dia menjilat batang saya, tapi saya paksa juga dan terus menjilat buritnya.

Kemudian tibalah masa yang dinanti-nantikan oleh saya. Dia suruh saya bangun dan dia mengkangkang kaki dia dengan luas dan suruh saya memasukkan batang aku dalam buritnya. Saya memasukkan perlahan-lahan dan apabila termasuk penuh saya berasa sungguh asing dan syok. Saya mulakan menolak dan menarik dengan perlahan-lahan. Saya terus berbuat begitu dan mula belajar membuat laju sedikit dan semakin laju. Dia hanya berbunyi tersekat-sekat...mmmmmm..mmm.mmm.

Dalam masa yang sedikit saya sudah pun pancut dan saya berkata kat dia bahawa saya sudah pancut dalam. Saya mula takut. Dia ketawa dan kata buat lagi. Selalunya kalau saya goncang, saya hanya boleh buat sekali aje. Tetapi sekarang buat banyak kali lagi syok. Saya buat sampai sejenis lendir keluar dari buritnya. Dia pun berbunyi dengan nada yang tinggi,"ahhhhh". Dia menjadi lemah dan berghairah teruk.

Dia suruh buat lagi. Dia mengambil lendir itu dan sapukan di atas badan dan kote. Dia suruh saya jilat yang lainnya. Ia memang tak sedap tapi dalam keadaan ghairah saya jadi tergila-gilakan air itu. Kemudian dia menjilat batang aku dan sampai terpancut dalam mulutnya dan dia terus minum.

Kemudian dia kata dia pernah tengok dalam gambar lucah orang meliwat dan dia mahu mencubanya. Dia berkata lubangnya disitu masih dara kerana dia belum pernah mencubanya. Dia suruh aku sapukan lendir dalam buritnya itu ke atas batang aku. Dia terus pusing belakang. Saya memasukkan batang saya ke dalam lubang punggungnya sedikit demi sedikit.

Dia berbunyi seperti orang menahan kesakitan tetapi dia suruh teruskan. Saya buat dan tiba-tiba kote saya terasa cengkaman yang sungguh memedihkan. Bila saya tengok, terdapat kesan darah keluar dari lubang punggungnya dan batang saya. Saya kata saya pedih dan dia pun berkata saya pun pedih tapi teruskan. Saya dalam kepedihan masukkan sekali lagi. Kali ini makcik saya menjerit lagi kuat tetapi dia suruh teruskan. Dia tidak bergerak kerana lendir yang keluar dari buritnya melemahkan dia.

Untuk seketika saya rasa sakit tetapi kemudian saya menjadi syok. Saya mula membuat banyak kali dan makcik saya kata buatlah sampai kamu suka. Saya dah tak tahan lagi. Makcik rasa nak lena. Saya terus buat sampai air mani saya terpancut. Kaki saya dan badan saya mula sakit. Saya tengok makcik saya sudah lena. Saya menjilat buritnya sedikit dan semasa tidur saya tidur sambil menjilat teteknya. Pada pagi esok makcik jalan semacam tapi dia kata saya lagi syok daripada suaminya. Dia pun pergi ke kedai membeli ubat anti-penghamilan dan memakannya. Kami melakukan apabila makcik saya rasa nak buat sampai sekarang tapi saya rasa nak buat selalu. Setiap hari saya menjadi semakin cekap dan lubang punggung makcik saya menjadi lebih luas. Dia kata sekarang dia senang nak buang air besar.

Back to posts
Comments:
[2013-07-01 04:33] Btg chat:

Girl only 012-2610574

[2013-03-16 20:42] btg tegang:

hi awek2 sume,call me 0139143892

[2013-03-15 22:48] lXaNIC:

SPORTING SIA MAKCIK KO :p

[2013-03-13 11:19] man:

ade x,janda yg sangap.col no ni,0124492860

[2013-02-03 07:30] Ayie:

Agak2 la klu nk nipu woi..

[2012-12-08 15:21] amai:

Fon sex 0176871202

[2012-04-14 20:36] Moe:

Kasi ganas lg

[2012-08-03 09:45] kind:

Mcm haram...

[2012-11-05 01:35] ere:

Btl tpu je kuet

[2012-08-30 19:49] horny seketika:

bnyk sgt kemudian

[2012-08-30 07:12] makcik tua:

anjing kurap.xde feeling.

[2012-08-03 05:36] back:

belue

[2012-11-03 03:33] kaki pacak:

tipu je cite....

[2012-11-12 08:48] ayie jb:

huem leh cye kew lu pnya cita ny

[2012-03-15 17:57] zero:

plik ar cte nie

[2012-09-11 08:09] Kucai78:

Kencing kuat la lu

[2012-08-22 05:23] rakus:

berape umur mak cik hang...?

[2012-02-23 11:01] one:

jln cita tah pape.. x stim lgsg.. siott..

[2012-09-19 17:42] fuck:

mcm puki.taik lak.blek praktice lak uat cter

[2012-09-16 00:49] ika:

insf lah whai mnusia


Post a comment